ایران پرتو

نمایندگی فروش محصولات زیمنس

معرفی 10 نوع از انواع درایوهای زیمنس

انواع درایوهای زیمنس

معرفی درایو زیمنس و مزیت های مربوط به استفاده از آنها 

آیا شما هم به دنبال آشنایی با پرفروش ترین انواع درایوهای زیمنس هستید؟ می دانید که برای خرید مقاوم ترین سری زیمنس بایستی از کجا اقدام کرد؟

درایو های به قطعاتی اطلاق می شود که جهت تنظیم کردن دور مربوط به الکتروموتورها مورد استفاده قرار می گیرد و این قطعات می توانند به راحتی وضعیت گردش مربوط به موتور را تعیین کرده و بهترین کارایی را برای شما به ارمغان آورند.

یکی از بهترین و معروف ترین برندهای فعال در زمینه تولید درایوها را، شرکت زیمنس شکل داده است و شما محصولات و تولیدات مربوط به این برند را به راحتی در شرکت ایران پرتو نمایندگی زیمنس در ایران مورد مشاهده قرار دهید.

ساختمان مربوط به طراحی درایوهای زیمنس واقعا بی نظیر بوده و شما هیچ قطعه ی متحرکی را در این درایو ها نمی توانید مشاهده کنید. بی شک استفاده از این قطعات الکترونیکی می تواند یک سری از مهمترین مزیت ها را به دنبال داشته باشد که از بارزترین این مزیت ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

–         بهترین محافظ برای موتورهای دی سی و ای سی

–         صرفه جویی در میزان مصرف انرژی

–         کاش دهنده جریان راه اندازی شده

–         مدیریت راحت از راه دور

–         برخورداری از عمر مفید بالا

–         دارای تنوع بسیار بالا

–         قیمت بسیار مناسب

–         داشتن کاربرد بسیار گسترده

همچنین فراموش نکنید که درایو های زیمنس از کاربرد بسیار زیادی برخوردار هستند که از مهمترین آنها می توان به طراحی نوار نقاله، موتورهای آسانسور و ماشین های سی ان سی اشاره کرد. در ادامه مقاله سعی بر آن داری تا در مورد انواع درایوهای زیمنس توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم. با ما همراه شوید.

معرفی انواع درایوهای زیمنس

انواع درایوهای زیمنس

همانطور که در قسمت قبلی نیز به این موضوع اشاره شد، امروزه بسیاری از مهندسین و تولید کنندگان موتورهای الکتریکی، به دنبال آشنایی با مهمترین انواع درایوهای زیمنس هستند تا بتوانند ایده آل ترین این تجهیزات را تهیه کرده و آن را مورد استفاده قرار دهند. شما می توانید تصاویر مربوط به انواع درایوهای زیمنس را به راحتی وب سایت اینترنتی شرکت ایران پرتو نمایندگی زیمنس در ایران مورد مشاهده و بررسی قرار دهید. از پرفروش ترین انواع درایوهای برند زیمنس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

–         SIMOVERT MASTER DRIVE

–         SINAMICS G120

–         MICROMASTER 420

–         SINAMICS G130

–         MICROMASTER 430

–         SINAMICS G150

–         MICROMASTER 440

–         SINAMICS V20

–         SINAMICS G180

–         SINAMICS G110

در قسمت های بعدی سعی داریم تا راجع به بهترین سری انواع درایوهای زیمنس بیشتر صحبت کنیم.

معرفی درایوهای زیمنس سری S: انواع درایوهای زیمنس

از مهمترین انواع درایوهای زیمنس می توان به درایوهای سری S اشاره کرد که شما می توانید در طراحی انواع موتورهای سرو کنترل از این مدل درایوها استفاده کنید.

البته از مهمترین کاربردها و موارد استفاده از این مدل درایوهای زیمنس می توان به طراحی موتورهای مربوط به صنعت چاپ، مناسب برای صنعت کارتن سازی، مناسب برای خطر تولیدهای سرعت بالا و مقوا سازی، مناسب برای استفاده در صنعت تولید مواد غذایی و غیره اشاره کرد.

در نظر داشته باشید که درایوهای زیمنس سری مذکور از کیفیت بسیار بالایی نیز دارند و شما می توانید به مدت طولانی به راحتی از این درایوها مورد استفاده قرار دهید. ویژگی ها و مشخصات مربوط به این مدل از درایوها از مهمترین آیتم هایی می باشد که سبب شده تا امروزه بسیاری از مهندسین به دنبال خرید این قطعات باشند.

انواع درایوهای زیمنس

معرفی درایوهای زیمنس سری G: انواع درایوهای زیمنس 

یکی از بهترین و بی نظیرترین انواع درایوهای زیمنس را، درایوهای زیمنس سری G شکل داده است که این مدل از درایوها مناسب برای راه اندازی و طراحی موتورهای سنکرون مورد استفاده قرار می گیرد. اگر شما هم قصد دارید تا بهترین مدل درایو زیمنس را برای توان های بسیار بالا تهیه کنید، می توانید خرید سری S این قطعات و تجهیزات را در اولویت های خود قرار دهید. همچنین از دیگر اصلی ترین کاربردهای مربوط به درایوهای زیمنس سری S می توان به موارد زیر اشاره کرد:

–         مناسب برای موتورهای میکسرها

–         کانورهای سنگین

–         جرثقیل ها

–         صنعت کارتن سازی

–         صنعت مقوا سازی

–         اکسترودرها

–         صنعت بسته بندی

–         دستگاه های جمع کننده رول

 

همچنین می توانید برای اطلاع بهتر و دقیق تر در مورد درایو های زیمنس و آگاهی از قیمت ها به مقاله قیمت درایو زیمنس مراجعه فرمایید

اینستاگرام ما راهم دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس