ایران پرتو

نمایندگی فروش محصولات زیمنس

نمایندگی شرکت زیمنس در ایران

نمایندگی شرکت زیمنس

درباره شرکت زیمنس:

شرکت زیمنس را می توان یکی از بزرگ ترین و معروف ترین شرکت های پیشتاز در حوزه الکترونیک و صنایع برق تلقی کرد، که در زمینه های بسیاری فعالیت دارند. این شرکت در طراحی و تولید تجهیزاتی فعالیت دارد که مربوط به حوزه مخابرات و همچنین بخش اتوماسیون صنعتی صنایع می باشد. اهداف و فعالیت هایی که درشرکت های زیمنس انجام می شود، سراسر جهان را در بر گرفته است. این شرکت واقع در یکی از صنعتی ترین کشور دنیا یعنی المان می باشد. شرکت ایران پرتو به عنوان نمایندگی شرکت زیمنس در ایران فعالیت های خود را در حوزه برق صنعتی شروع کرده و به صورت تخصصی به عنوان نمایندگی فشار ضعیف زیمنس در تهران فعالیت می کند.

فعالیت های نمایندگی شرکت زیمنس:

فعالیت های نمایندگی شرکت زیمنس

شرکت زیمنس به عنوان قدیمی ترین و شاید اولین شرکتی باشد که در تولید تجهیزات و محصولات برق، الکترونیک و همچنین مخابرات نقش مهمی را ایفا می کند. نقش بسیار مهمی که زیمنس در پیشرفت صنعت برق و الکترونیک  و حوزه های مربوط به آن ایفا کرده، غیر قابل پوشش نیست و می توان آن را یکی از اصلی ترین برند ها و پرچم داران این حوزه تلقی کرد.

همان گونه که انتظار می رود، نمایندگی شرکت زیمنس هم فعالیت های خود را محدود به یک یا چند حوزه  نمی کند بلکه یکی دیگر از پیشرفته ترین خطوط تولید شرکت زیمنس در زمینه تولید تجهیزات و محصولات پزشکی می باشد. در همین حوزه پزشکی و سلامت نیز مانند دیگر حوزه ها، زیمنس توانسته با ارائه بهبود ها، اختراعات و همچنین فعالیت های گسترده خود نام آوازه و معروف شود. شرکت زیمنس به حوزه های دیگری نیز توجه به خصوصی دارد به طوری که این حوزه ها همیشه مورد توجه این شرکت ها قرار گرفته است. و آن ارائه نرم افزار های کاربردی در کنار سخت افزار های تولید شده، توسط خود می باشد.

نرم افزار SIMATIC Manager:

SIMATIC Manager

یکی از نرم افزار های نمایندگی شرکت زیمنس که کاربرد بسیاری نیز دارد، سیماتیک منیجر می باشد. تلاش شرکت  زیمنس در توسعه این نرم افزار این بوده است که تمامی زبان های مطرح و مهم برنامه نویسی کاربردی از جمله ال ال دی و یا  اس تی ال و زبان بلاکی برای برنامه نویسی مدرن امروزه فراهم شده باشد. گواه اهمیت و تلاش شرکت زیمنس در این حوزه را می توان این شمرد که، هم اکنون در بیش از 60% صنایع داخلی از پی ال سی های این شرکت المانی استفاده می شود.

پشتیبانی پلت فرم های شرکت زیمنس:

همان گونه که طبیعت نرم افزار های کامپیوتری  ایجاب می کند، شرکت زیمنس نیز با توجه به گذشت زمان و همچنین پیشرفت تکنولوژی باید اپدیت ها و بروز رسانی هایی را برای این نرم افزار عرضه کنند. آپدیت کردن های مداوم و همچنین بهبود های کارایی حاصل از ان،  باعث شده است که این پلت فرم  توسط زیمنس به طور کامل پشتیبانی شود و همچنین کاربران برنامه نویس را راضی نگه دارد. نمایندگی شرکت زیمنس هم با نام ایران پرتو پشتیبانی های تخصصی در این زمینه را با مهندسین کارآزموده خود برعهده دارد.

پی ال سی چیست:

کنترل کننده نرم افزاری می باشد که در قسمت ورودی اطلاعات به صورت باینری دریافت شده و پردازش این اطلاعات طبق برنامه از پیش تعیین شده و ذخیره شده در حافظه انجام می گیرد و نتیجه این پردازش را می توان از قسمت خروجی به صورت  فرمان هایی از پیش تعیین شده ارسال و دریافت کرد. بنابر این می توان پی ال سی را یک کنترل کننده منطقی تلقی کرد که می توان برنامه کنترل آن را از نو تعریف نمود و حتی در صورتی که مورد نیاز باشد بتوان به راحتی و با انجام  ترفند هایی نه چندان سخت ان را تغییر داد. برای استعلام قیمت این محصول، قیمت کنتاکتور زیمنس و همچنین قیمت درایو زیمنس می توانید با ایران پرتو تماس بگیرید.

تاریخچه پی ال سی:

پی ال سی در نمایندگی شرکت زیمنس

 زادگاه نخستین پی ال سی ها در کشور امریکا بوده و در سال 1973 این پی ال سی ها وارد آلمان نیز شدند. اکنون شرکت های مختلف از جمله شرکت زیمنس آلمان  پرچم دار ساخت و کاربرد و توسعه این پی ال سی ها می باشند. در بازار ایران، پی ال سی های متفاوتی وجود دارند اما اکثرا از محصولات شرکت زیمنس هستند و به همین دلیل مراکز آموزش فنی حرفه ای موجود در سراسر ایران، این مدل پی ال سی ها را آموزش می دهند. شرکت ایران پرتو هم علاوه بر همکاری با مراکز به عنوان نمایندگی شرکت زیمنس وظیفه تامین قطعات و محصولات زیمنس در برق صنعتی را بر عهده دارد

چگونگی بازار کار زیمنس:

 بازار پی ال سی نه فقط در نمایندگی شرکت زیمنس در ایران بلکه در کل دنیا از جمله اروپا و آمریکا به شدت محبوب و مورد توجه می باشد و به تبع این توجه، نیرو های متخصص پی ال سی در سراسر این کشور ها مورد نیاز می باشند و می توان  آگهی های  استخدامی  این متخصصان را در اکثر پلت فرم های جستجوی کار، در سراسر دنیا مشاهده کرد.

به همین دلیل می توان گفت تخصص در مبحث پی ال سی یکی از پر کاربرد ترین و کم ریسک ترین تخصص ها برای مهاجرت و ادامه تحصیل می باشد. همانگونه که دانش آموختگان قدیمی و متخصصان این حوزه  اطلاع دارند، پی ال سی زیمنس با توجه به کاربرد و طراحی بسیار حرفه ایی ان  شامل زمینه های گسترده ای می باشد، از طرفی به همین دلیل فراگیری کامل آن نیازمند تلاش مداوم و مستمر برای یادگیری این پلت فرم را  شامل می شود.

Simulation زیمنس:

یکی از نقاط قوت و خوبی های مهم این  نرم افزار ها می توان بخش  Simulation آن شمرد.

در بخش سی میو لیشن  نرم افزار پس از اتمام برنامه نویسی توسط برنامه نویس و نرم افزار می تواند برنامه ای را که برنامه نویس نوشته است را شبیه سازی کند و در صورتی که  خطایی رخ دهد آن را بر طرف نماید.

در این نرم افزار سیماتیک منیجر، شما توانایی دسترسی به تمام سخت افزار های موجود و لازم در یک پی ال سی کامل را به صورت کاملا آزاد خواهید داشت.

1608661337_siemens-tecnomatix-plant-simulation-v16-ss-1.jpg

کلام آخر درباره نمایندگی شرکت زیمنس :

در این مقاله سعی کردیم اطلاعات لازم درباره نمایندگی شرکت زیمنس را به شما عزیزان ارائه دهیم. امیدوارم که اطلاعات لازم را از مقاله ی ما دریافت کرده باشید. همچنین برای دیدن پست های آموزشی زیمنس می توانید به پیج اینستاگرام زیمنس مراجعه فرمایید.

1 دیدگاه در “نمایندگی شرکت زیمنس در ایران

  1. اشتراک ها: 9 نکته در مورد مشخصات کنتاکتور زیمنس - ایران پرتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس